Display

Vroeger werd Display Advertising vooral gezien als geldverspilling; ordinarie push-marketing met slechte targetingmogelijkheden. Enigszins terecht, maar dat is nu definitief aan het veranderen. Vandaag de dag is het mogelijk real-time display impressies in te kopen voor de juiste doelgroep en direct te optimaliseren. Met Display Advertising tactieken kunnen nu ook performance doelstellingen worden gehaald (naast branding). Start nu dus ook met Display en laat het bijdragen aan je totaalinzet.

Hiermee verschuift het management over Display Advertising steeds meer naar de manier waarop al jarenlang SEA-campagnes worden beheert: flexibel en transparant. Display Advertising blijft echter een push-kanaal, wat betekent dat het niet zomaar, altijd en overal kan worden ingezet. Ik geloof in een Inbound Marketing-aanpak: de inzet van marketingmiddelen zonder de huidige flow en behoefte van je potentiele bezoeker te verstoren. Daarom bied ik momenteel alleen Retargeting aan als dienst, hiermee kan daadwerkelijk meerwaarde worden geboden via Display Advertising.

Retargeting

Retargeting is verreweg de meest effectieve vorm van Display Advertising. Hierbij target je bijvoorbeeld gebruikers die eerder jouw website hebben bezocht, maar niets hebben gekocht. Je verhoogd dus rendement en conversiepercentages uit je huidige site-bezoekers. Retargeting is effectief en kent de hoogste conversie-percentages onder Display Advertising. En zeg nou zelf: een groot deel van je site-bezoekers laten vertrekken zonder een conversie is toch zonde? Meer informatie over Retargeting

Dienstverlening

  • Web Retargeting
  • Dynamische Retargeting
  • Facebook Retargeting
  • YouTube Retargeting
  • Banner creatie

Meer weten? Neem contact op.

030 - 227 03 93
06 - 12 59 56 47
info@remkovanderzwaag.nl
Hamburgerstraat 1
3512NN Utrecht